עיצוב מסחרי

מרפאת שיניים באשדוד

עיצוב ותכנון למרפאת שיניים עבור ילדים עם מוגבלויות. הגדרת קונספט של שמימיות על מנת ליצור מקום כמה שיותר מרגיע, נעים ושיסיר את החששות של כל מי שמגיע לטיפול.

קראו עוד

משרדי חברת מאיה

חברה שמתעסקת עם תשתיות תת קרקעיות, אז זה לא משרדים קונבנציונאליים. שמחתי, אני אוהב אתגרים ! צללנו בסטודיו לתוך מחקר מעמיק להבין מי הם ומה הם בדיוק עושים.

קראו עוד

משרד חברת Hysolate תל אביב

עיצוב ותכנון משרדים בשטח של 650 מטר מרובע. נבחר קונספט של חלונות ממש בדומה למערכת הכפולה שאותה מייצרת חברת הסייבר עבור מי שעובד על המחשב ובעצם מקבל סביבת עבודה שונה לגמרי מסביבת האינטרנט הסטנדרטית.

קראו עוד

משרדי חברת Redhill Biopharma

לטובת רווחת העובדים נתבקשנו לעצב ולתכנן מחדש מטבח בישולים שבו יוכלו להכין ארוחות צהריים משותפות, ומטבח נוסף המשמש כקפיטריה במשך היום.

קראו עוד

אולם תאורה כלי אור

יצירת ועיצוב חנות תאורה שונה לחלוטין מכל חנויות התאורה האחרות בתחום, חלל תצוגה לתאורה המשדר וייב אחר, מודרני, עדכני ומרווח.

קראו עוד
עיצוב משרדים קטנים

משרד בנקאות פרטית

האתגר: עיצוב משרד מנכ"ל, משרד לשני עובדים וחדר ישיבות על שטח של 28 מ"ר בלבד. האם אפשרי? כן! אנחנו אוהבים אתגרים. וגם הפעם, עיצבתי בהצלחה פתרונות יצירתיים עבור לקוח ייחודי

קראו עוד

האם עיצוב מסחרי חשוב לבית העסק?

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב מסחרי אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש וכך אנו בעמית ישראל גם מתייחסים לעיצוב זה. בעזרת עיצוב מסחרי אנו יכולים לבדל את העסק שלנו, להעניק לו אופי ואף לשדר רושם ראשוני מעולה ללקוחות פוטנציאליים. לא מעט מן בעלי העסקים הבינו את היתרון העסקי הטמון בעיצוב נכון של החלל מול לקוחות ואף להעלאת מורל העובדים ולעבודה פרודוקטיבית יותר.

כיצד עיצוב פנים מגביר פרודוקטיביות במקום העבודה?

בעידן של היום לא מעט עסקים מחפשים להתייעל מדי יום, אך יחד עם זאת חלק נכבד מהעסקים שוכח את הדבר החשוב ביותר – עיצוב החלל בצורה נכונה. כאשר אנחנו מעצבים את החלל שלנו בצורה נכונה אנו יוצרים לעובדים שלנו מקום פורה, נעים ויעיל לעבוד בו. לא מעט מחקרים מצאו כי עובדים אשר מרגישים כי סביבת העבודה שלהם נוחה ופונקציונאלית שמחים להגיע לעבודה וכך גם התפוקה שלהם בהתאם – מה שמוביל במהירות לעבודה פרודוקטיבית ויעילה הרבה יותר. אם אנחנו נכנסים לעובי הקורה אנו מבינים כי המשאב החשוב ביותר בעסק שלנו הוא העובדים שלנו.

כיצד עיצוב מסחרי תורם לעליה במכירות?

בעידן של הדיגיטל היום ניתן להגיד כי המשפט שנאמר פעם – "העין אוכלת" תקף לגבי לא מעט נושאים ונחשב למשפט מפתח בעולם המכירות. עולם העיצוב המסחרי עוזר לנו לדבר אל הלקוחות שלנו ולתת לעין שלהם לאכול עוד לפני שאנחנו פותחים את הפה. עיצוב מסחרי נשען על לא מעט אלמנטים פסיכולוגיים אשר הופכים את חווית הקנייה של הלקוח לטובה הרבה יותר, כמו כן הופכים את הרושם הראשוני והמחשבה על המותג והעסק שלכם לחיובי.

כיצד להתאים את העיצוב לחלל?

התאמת העיצוב לחלל היא מלאכה לא הכי פשוטה, אך אם עושים אותה בצורה נכונה יחד עם בעל מקצוע אפשר להגיע לתוצאות לא פחות ממדהימות. כאשר אנחנו מתאימים את העיצוב לחלל אנו צריכים לשאול את עצמנו מי הם הלקוחות שלנו, מה הם המוצרים אותם אנו מוכרים, מה הוא החזון ו"האני מאמין" שלנו. לאחר שיש לנו את כל אלו אנו מתחילים לאפיין את החלל בצורה נכונה תוך כדי שילוב אלמנטים עיצובים ופסיכולוגיים אשר הופכים את חווית הקנייה למזמינה, נוחה ואף גורמת ללקוח לא לרצות לעזוב את החנות.

כיצד עיצוב מסחרי מעביר את ערכי הארגון?

עיצוב מסחרי הוא אחד הדרכים שלנו להעביר את ערכי הארגון בצורה מושלמת, למעשה עיצוב החלל אומר עלינו ועל היחס שלנו למוצר שלנו. אין זה משנה מה הוא גודל החלל ומה הוא התקציב, למעשה אפשר להעביר חזון ארגוני ואת – "האני מאמין" שלכם במגוון דרכים – כל מה שצריך זה רק רצון, ראש יצירתי וחיוך. לפני שאתם מתחילים קחו לכם מספר דקות לחשוב:

  • מה הוא החזון שלכם?
  • על איזה בעיה אתם עונים ללקוח?
  • מה מבדל אתכם מהשאר?
  • איך הייתם רוצים להיראות אל מול לקוחות פוטנציאליים?
  • איך לדעתם אפשר להפוך את סביבת העבודה לנעימה ופרודוקטיבית יותר?

למה מומלץ לבחור בעמית ישראל סטודיו לעיצוב פנים ומוצר?

עיצוב מסחרי זה לא צחוק, בדיוק לשם כך אתם צריכים איש מקצוע שיהיה לצידכם ברגעי התכנון. בעל הסטודיו עמית ישראל בעל ניסיון של למעלה מ – 17 שנה בעיצוב חללי קמעונאות משלב השלד והאפיון ועד השלב המוגמר והפעלת החלל בצורה מושלמת. במשך השנים עמית ישראל לקח חלק בלא מעט פרויקטים של רשתות מובילות, משרדי הייטק, חללים קמעונאים, חברות סטארט-אפ וסייבר ויצר עבורם את החלל המושלם – הן לעבודה והן למכירה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!